Ik kan een professional niet vinden en toevoegen aan een netwerk

Hier kunnen een aantal oorzaken spelen:

  • De professional kan aangemaakt zijn als onderdeel van het gehele team. Neem contact op met de helpdesk (helpdesk@ozoverbindzorg.nl) om deze instelling te wijzigen.
  • De betreffende professional heeft nog geen account in OZO. Check dit bij de professional of volg onderstaande stappen als je weet voor welke organisatie diegene werkt.
  1. Ga naar de cliënt - Cliëntprofiel.
  2. Klik op het potlood voor het organisatietype waar de professional werkt (in dit voorbeeld "thuiszorg")
  3. Selecteer de organisatie waar het om gaat en klik op Bewaar.
  4. Vervolgens zie je een lijst met medewerkers die een OZO-account hebben.
  5. Staat de professional die jij zoekt hier niet tussen? Dan heeft diegene nog geen account. Vraag diegene dan om dit formulier in te vullen. Dan zorgen wij voor een account.


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Sorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.