Account voor nieuwe medewerker aanmaken

Als beheerder of hoofdcontact van een team kun je medewerkers toevoegen aan een team in OZO.


Wanneer je een nieuw medewerker aanmaakt heb je de volgende gegevens nodig:

- het e-mailadres van de nieuwe medewerker.

- autorisatieprofiel van de nieuwe medewerker 

- functietitel van de nieuwe medewerker.

- vaardigheid van de nieuwe medewerker

- roepnaam (of voornamen, of voorletters), achternaam en geslacht


Zo maak je een OZO-account voor een nieuwe medewerker in jouw organisatie aan:

  1. Klik op jouw naam rechts bovenin beeld en vervolgens mijn profiel
  2. Klik op de organisatie waarvoor je werkt en ga naar het profiel
  3. Klik wanneer een medewerker aan een bepaalde team moet worden toegevoegd op het betreffende team
  4. Scroll helemaal naar onder en klik op voeg toe
  5. Doorloop de invulvelden om medewerker(s) toe te voegen.


Goed om te weten bij het inschrijven van een nieuwe medewerker:

- De adresgegevens zijn niet verplicht en worden aangevuld met de adresgegevens van de organisatie. 

- De gebruikersnaam vult zich automatisch met het e-mailadres.

- Een telefoonnummer is niet verplicht om in te vullen, maar is wel gewenst.

Melding: vergelijkbare personen gevonden

Wanneer je alle stappen doorlopen hebt kan het zijn dat je de melding: vergelijkbare personen gevonden ontvangt. Zie je dezelfde persoon die je wilt toevoegen aan het team er tussen staan, selecteer deze persoon. En klik op bewaar

 

Wanneer je wel een vergelijkbaar persoon ziet, maar deze persoon niet kunt selecteren neem dan contact op met onze helpdesk (088-6030800).

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.