Hoe werkt de documenten map in het cliëntprofiel?

In OZO kun je op twee manieren documenten delen, namelijk:

1. Door het document als bijlage in een bericht te versturen

2. Door gebruik te maken van de documenten map


Zo deel je documenten via de documentenmap:

1. Klik in het cliëntprofiel op de knop documenten

2. Klik op de knop map toevoegen


3. Geef de nieuwe map een naam en klik op de knop map aanmaken.

4. Met de knop regel toegang kun je aangeven welke deelnemers uit het netwerk de bestanden in deze map mogen inzien met de rol lezer of ook zelf bestanden kunnen uploaden met de rol invoer

5. Om een bestand toe te voegen klik je op voeg document toe, er verschijnt een nieuw scherm waarin je bestand kiezen klikt om het bestand up te loaden. 

6. Voeg wanneer gewenst een omschrijving toe bij het bestand en geef aan of deelnemers een melding moeten ontvangen van het nieuwe bestand.

7. Klik op bewaar om terug te gaan om het bestand op te slaan in OZO.


Wanneer je aan een bestaande map een document wilt toevoegen ga je naar de map en klik je op voeg document toe. Vervolgens doorloop je bovenstaande stappen 5, 6 en 7.


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.