Hoe werkt de chat voor het stellen van vragen?

Via de chat kun je direct vragen stellen aan de klantenservice van OZO.


Zo kun je jouw vraag aan ons stellen:

  1. Rechtsonder iedere pagina staat een blauw icoontje waar je op kunt klikken.
  2. Klik op het blauwe icoontje om een scherm te openen om jouw bericht/vraag te sturen naar de helpdesk.
  3. Wanneer de helpdesk afwezig is kun je wel een bericht sturen, vul jouw mailadres in en stel jouw vraag. Klik op verstuur.
  4. Door op het pijltje linksboven in beeld te klikken zoek je zelf naar antwoorden in onze kennisbank.
  5. Klik de vraag aan om het antwoord te bekijken. Instructievideo’s kun je bekijken door op de play button te klikken. Met het icoontje rechtsonder in de video kun je het scherm vergroten en weer verkleinen.
  6. In het typ vlak zoek naar antwoorden kun je een zoekwoord in voeren om bij het antwoord uit te komen.
  7. Als je jouw antwoord hebt gevonden klik je op het kruisje.


Lukt dit niet, stuur gerust een mail naar [email protected].

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.