Hoe activeer ik mijn OZOverbindzorg account?

Wanneer er voor jou een account in OZO is aangemaakt, ontvang je autmatisch een mail 'Uitnodiging deelname OZO'. Door te klikken op de knop activeer account, kun je jouw account in gebruik nemen. 


In deze instructievideo leggen wij uit hoe je jouw account kunt activeren:

Let op: In deze video komt de uitnodigingsmail niet helemaal overeen met de mail die jij hebt ontvangen, de stappen zijn hetzelfde.



Zo activeer je jouw account:

  1. Je hebt een mail ontvangen van OZOverbindzorg met de naam ‘Activeer jouw OZOverbindzorg account’.
    Heb je geen mail ontvangen? Controleer dan of deze mail in de spam of ongewenste map terecht is gekomen.
  2. In de mail staat beschreven wat OZO is en hoe jij jouw account activeert.
  3. Klik op de knop activeer account.
  4. Er opent zich een scherm waar je jouw wachtwoord aanmaakt.
  5. Maak een wachtwoord aan door twee keer hetzelfde wachtwoord in te voeren en klik op bewaar.
  6. Vervolgens voer je twee keer je mobiele telefoonnummer in om je beveiligingscode via SMS te ontvangen, klik op bewaar.
  7. Er wordt nu een SMS bericht verstuurd met een beveiligingscode, deze code vul je in.
  8. Lees de gebruikersvoorwaarden en klik op accepteer gebruikersvoorwaarden.
  9. Jouw account is geactiveerd, je kunt OZO gebruiken!


*We hebben een mobiele telefoonnummer nodig om een beveiligingscode naartoe te sturen. 


Heb je geen mobiele telefoonnummer? 

Neem dan contact op met onze helpdesk via helpdesk@ozoverbindzorg.nl of 088 6030800.


Heb je meerdere accounts?

Een telefoonnummer kan maar voor 1 account gebruikt worden. Zie dit artikel voor ondersteuning.


Geen mail ontvangen? 

Kijk dan in je ongewenste of spam postvak. Door de mail te verplaatsen naar jouw postvak in kun je alsnog de stappen volgen.




Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.