Ik kan een professional niet vinden en toevoegen aan een netwerk

Hier kunnen een aantal oorzaken spelen:

  1. Controleer of er modules aangevinkt zijn. Dit zie je in het account van de cliënt, onder de knop "cliëntprofiel", in het blok "module". Als er geen modules aangevinkt zijn, kies dan voor de module "Algemeen".
  2. Als er wel modules zijn aangevinkt, maar niet de module "Algemeen", dan kun je ook een beperkt aantal professional vinden. Vink de module "Algemeen" aan en controleer of het nu wel lukt.
  3. De professional kan ook aangemaakt zijn als onderdeel van het gehele team. Neem contact op met de helpdesk ([email protected]) om deze instelling te wijzigen.
  4. De betreffende professional heeft nog geen account in OZO. Check dit bij de professional of volg onderstaande stappen als je weet voor welke organisatie diegene werkt.
    1. Ga naar de cliënt - Cliëntprofiel.
    2. Klik op het potlood voor het organisatietype waar de professional werkt (in dit voorbeeld "woonzorgcentrum")
    3. Selecteer de organisatie waar het om gaat.
    4. Vervolgens zie je een lijst met medewerkers die een OZO-account hebben.
    5. Staat de professional die jij zoekt hier niet tussen? Dan heeft diegene nog geen account. Vraag diegene dan om dit formulier in te vullen. Dan zorgen wij voor een account.


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.