Hoe werkt een team-account in een organisatie of zorgteam?


Toelichting optie 1

  • Ieder teamlid heeft een persoonlijk OZO account. Deze worden samengebracht onder één team. De berichten komen binnen op het teammailadres. Is er geen teammail dat kan er dagelijks ingelogd worden door een van de teamleden.
  • Elk teamlid kan inloggen en de berichten afhandelen of zo nodig overdragen aan een collega. Zet het bericht dan op 'ongelezen'
  • Bij een reactie staat de naam van het teamlid vermeld. Zo kun je zien wie er namens het team gereageerd heeft.

Toelichting optie 2

  • Naast het team wordt er 1 (of meerdere) individuele medewerker van het team aan het netwerk van de cliënt gekoppeld. 
  • Beide kunnen dan aangevinkt worden in een bericht. 
  • De berichten komen binnen op de teammail en de mail van de individuele medewerker, beiden kunnen de berichten afhandelen. 
  • Na afhandeling door een teamlid staat het bericht op gelezen bij de andere teamleden maar niet bij de individuele medewerker. 

 

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.