Hoe krijg ik een account in OZO

Er zijn 3 soorten accounts in OZO:

  1. Account voor de cliënt. 
  2. Account voor iemand uit het persoonlijk netwerk van de cliënt
  3. Account voor de professional.


Aanvragen account als cliënt

Wil je als cliënt een account in OZO? Vraag dan bij de huisarts na of zij al met OZO werken. Als dit niet het geval is, neem dan contact op met onze helpdesk via helpdesk@ozoverbindzorg.nl.

Als zij wel met OZO werken, kan de huisarts een account voor je aanmaken.


Aanvragen account vanuit het persoonlijk netwerk

Om een account in OZO te krijgen als naaste van een cliënt, kun je dit aanvragen bij de coördinator van de cliënt of diens huisarts.

Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze helpdesk via helpdesk@ozoverbindzorg.nl.


Aanvragen account als professional

Werkt jouw organisatie al met OZO? Dan kan de coördinator of beheerder een account voor jou aanmaken in OZO.

Lukt dit niet? Laat je gegevens achter in dit formulier. 


Aanvragen account professional andere organisatie

Wil jij een account aan laten maken voor een professional van buiten jouw eigen organisatie? Laat diegene dan zijn/haar gegevens doorgeven via dit formulier. Onze helpdesk maakt dan zo snel mogelijk een account aan.



Zelf accounts aanmaken

Ben jij een professional en wil je accounts aan kunnen maken voor collega's? Dan heb je daar andere rechten voor nodig. Neem contact op met onze helpdesk, zodat zij dit voor jou kunnen instellen; helpdesk@ozoverbindzorg.nl 


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.