Teamaccount, mail en notificaties

Een teamaccount is een groepsaccount, waar alle teamleden met hun eigen account aan gekoppeld worden. Ieder teamlid logt dus in met diens eigen inloggegevens. Daarna kunnen alle teamleden de cliënten zien die aan het teamaccount gekoppeld zijn.



Teammail

Notificatiemails worden verzonden naar het mailadres wat aan het teamaccount is gekoppeld. 

Het hoofdcontact van het team kan deze als volgt instellen/aanpassen:

  • Klik op je naam, rechts bovenin beeld.
  • Klik op Profiel.
  • Klik op de naam van het team, in het blok "teams".
  • Klik op het potlood in het blok met adresgegevens.
  • Vul het e-mailadres in, achter "e-mail".


Hoofdcontact

Het is handig om 1 of 2 hoofdcontacten aan te wijzen binnen het teamaccount. Dit zijn medewerkers die collega's kunnen toevoegen en verwijderen uit het teamaccount. Lees hier hoe je dat doet.

Als bekend is welke personen hoofdcontact worden, geef dit dan door aan onze helpdesk. Zij kunnen dit instellen.


Alleen als teamlid koppelen

Het is aan te raden om medewerkers zo veel mogelijk in te stellen zodat zij alleen als teamlid gekoppeld kunnen worden. Dit houdt in dat zij niet persoonlijk aan het netwerk van een cliënt gekoppeld kunnen, maar alleen als onderdeel van het hele team. 

Onze helpdesk kan je hierbij helpen. Neem contact op via helpdesk@ozoverbindzorg.nl of via de chat tijdens openingstijden.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.