In deze instructievideo leggen wij uit hoe de startpagina werkt, als professional:
- Linksboven op jouw startpagina zie je de komende afspraken staan, dit zijn afspraken voor de huidige dag. Met het icoontje van de video, weet je dat het om een videobelafspraak gaat.
- Linksonder op jouw startpagina zie je jouw berichten staan. Je kunt hier zien welke berichten over cliënten gaan en welke berichten nieuwsberichten zijn.
- Met de functie ‘Filter’ kun je deze lijst weergeven met al jouw berichten of alleen jouw ongelezen berichten.
- Met de functie ‘Sorteren’ kun je deze lijst weergeven op de nieuwste eerst of op de oudste eerst.
- Vetgedrukte berichten, met een envelop achter de datum, zijn de ongelezen berichten.
- In het midden van jouw startpagina zie je jouw openstaande taken. Bijvoorbeeld dagcurves of thuismetingen die gedaan moeten worden.
- Rechts op jouw startpagina zie je jouw netwerk. Hierbij kun je kiezen voor een overzicht van jouw cliënten of een overzicht van de organisaties die betrokken zijn bij jouw cliënten.
- Door op het pijltje naast ‘Mijn cliënten’ te klikken, kun je het overzicht filteren op jouw eigen cliënten of op de cliënten waarbij je werkzaam bent vanuit jouw organisatie.
- Rechts bovenin jouw startpagina zie je een zoekbalk. Hierin kun je zoeken op;
- Geboortedatum: DDMMYYYY of DDMMYY
- Client ID
- BSN
- Straat
- Huisnummer
- Postcode: NNNN AA of NNNNAA of NNNNAA9 (waarvan 9 het huisnummer is)
- Plaats
- Gemeente
- Volledige achternaam
- Agb (voor organisaties)
- Maak de zoekopdracht ongedaan door het verwijderen van de tekst en te klikken op ‘enter’.