Hoe activeer ik mijn OZOverbindzorg account?

Wanneer er voor jou een account in OZO is aangemaakt, ontvang je een mail 'Uitnodiging deelname OZO'. Door te klikken op de knop activeer account, kun je jouw account in gebruik nemen. 


In deze instructievideo leggen wij uit hoe je jouw account kunt activeren:

Let op: In deze video komt de uitnodigingsmail niet helemaal overeen met de mail die jij hebt ontvangen, de stappen zijn hetzelfde.

Zo activeer je jouw account:

  1. Klik op de knop activeer account in de uitnodigingsmail
  2. In een nieuw scherm wordt OZO geopend
  3. Je gebruikersnaam is al ingevuld (dit is meestal jouw e-mailadres)
  4. Maak een persoonlijk wachtwoord aan, door twee keer jouw nieuw wachtwoord in te vullen
    Let op: het wachtwoord moet minimaal 12 tekens bevatten waaronder een hoofdletter, een kleine letter, een cijfer en een leesteken zoals ! @ # $ % ^ & * ( ) [ ]
  5. Klik op bevestig
  6. Vul vervolgens twee keer jouw mobiele telefoonnummer* in. 
  7. Klik op bewaar
  8. Je ontvangt een sms-bericht met de code die je in kunt vullen. Voer de code in.
  9. Klik op bevestig
  10. Er wordt gevraagd of je de gebruikersvoorwaarden te accepteren, lees deze rustig door en klik op accepteer de gebruikersvoorwaarden
  11. Je OZO-account is geactiveerd!
  12. Je kunt inloggen via ozo.zorgverband.nl met het gebruikersnaam (terug te vinden in je mail) en jouw persoonlijke wachtwoord.


*We hebben een mobiele telefoonnummer nodig om een beveiligingscode naartoe te sturen. 


Heb je geen mobiele telefoonnummer? 

Neem dan contact op met onze helpdesk via helpdesk@ozoverbindzorg.nl of 088 6030800.


Geen mail ontvangen? 

Kijk dan in je ongewenste of spam postvak. Door de mail te verplaatsen naar jouw postvak in kun je alsnog de stappen volgen.



E
Ellis is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.