Waarom staat een deelnemer wel in het netwerk maar niet in de verzendlijst voor het versturen van een bericht?

Waarschijnlijk heeft de deelnemer nog geen toestemming om aan het netwerk te mogen deelnemen. Dit is te zien aan de rode T voor de naam van de deelnemer.


Staat er geen rode T voor de naam van de deelnemer dan zijn de rollen niet automatisch toegewezen en moet dit handmatig worden gedaan. 


Daarvoor doorloop je de volgende stappen:

  1. Ga naar het account van de cliënt
  2. Klik op de deelnemersknop (poppetjes naast jouw initialen)
  3. Klik onderaan de lijst met deelnemers op de knop instellingen
  4. In het volgende scherm klik je op deelnemers
  5. Je ziet nu alle deelnemers in het netwerk van de cliënt
  6. Klik op de naam van de betreffende persoon
  7. Wanneer de rollen niet automatisch zijn toegekend, zie je onder de contactgegevens van deze persoon de melding wijs automatisch rollen toe: uit
  8. Klik op het potloodje rechts bovenaan in de blauwe balk om de gegevens te wijzigen
  9. Vink wijs automatisch rollen toe aan
  10. Klik op bewaar


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.