Waarschijnlijk heeft de deelnemer nog geen toestemming om aan het netwerk te mogen deelnemen. Dit is te zien aan de rode T voor de naam van de deelnemer.
Staat er geen rode T voor de naam van de deelnemer dan zijn de rollen niet automatisch toegewezen en moet dit handmatig worden gedaan.
Daarvoor doorloop je de volgende stappen:
- Ga naar het account van de cliënt
- Klik op de deelnemersknop (poppetjes naast jouw initialen)
- Klik onderaan de lijst met deelnemers op de knop instellingen
- In het volgende scherm klik je op deelnemers
- Je ziet nu alle deelnemers in het netwerk van de cliënt
- Klik op de naam van de betreffende persoon
- Wanneer de rollen niet automatisch zijn toegekend, zie je onder de contactgegevens van deze persoon de melding wijs automatisch rollen toe: uit
- Klik op het potloodje rechts bovenaan in de blauwe balk om de gegevens te wijzigen
- Vink wijs automatisch rollen toe aan
- Klik op bewaar