Hoe plaats ik een apotheek bestelling via OZOverbindzorg?

In deze instructievideo leggen wij uit hoe je een apotheek bestelling plaatst:

Let op: In deze video komen de kleuren (nog) niet overeen met het systeem, de functies van de knoppen zijn wel hetzelfde.


 

  1. Klik op bestellingen apotheek.
  2. In de lijst staan eerder bestelde artikelen met de datum, status, het aantal en het artikel
  3. Een nieuwe bestelling doe je door bovenin achter het vak artikel te klikken.
  4. Je kan kiezen uit de laatste bestelde artikelen. Klik de juiste medicatie van de cliënt aan. Wanneer het juiste artikel er niet tussen staat klik je op anders. Vul in het veld achter namelijk de naam van het artikel in. Let bij het invullen van medicijnen op de dosis en de medicijnnaam, neem dit over van de verpakking van de medicatie of van de medicijnlijst. Vul achter aantal het aantal doosjes in van het artikel dat je wilt bestellen.
  5. Onder het kopje opmerkingen kun je nog een opmerking toevoegen bijv. dat het geleverd mag worden bij de baxter.
  6. Vervolgens vink je aan achter gewenste aflevering of het wordt opgehaald bij de apotheek of graag brengen.
  7. Je kan kiezen om de bestelling te verzenden of nog een artikel toe te voegen. Zodra je op versturen klikt krijgt de apotheek een melding van de bestelling. Het door jouw geplaatste artikel staat bovenaan de lijst met eerdere bestellingen komen te staan. Wanneer de apotheek de bestelling heeft verwerkt zal de status veranderen van nieuw naar verwerkt. De bestelling kan dan worden afgehaald/bezorgd binnen het afgesproken termijn.
E
Ellis is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.