Hoe verwerk ik een apotheek bestelling als apotheker?

In deze instructievideo leggen wij uit hoe je een binnen gekomen bestelling verwerkt/afhandelt in OZOverbindzorg:

Let op: In deze video komen de kleuren (nog) niet overeen met het systeem, de functies van de knoppen zijn wel hetzelfde.




  1. Klik de actie aan in de actielijst van de cliënt.
  2. Vervolgens zie je in het volgende scherm het bestelde artikel, de datum, status en het aantal.
  3. Zet een vinkje achter de bestelling die je wilt verwerken.
  4. Je kan ook alle open regels in een keer verwerken. Dan klik je op alles verwerken.
  5. Wil je de bestelling eerst nog afdrukken dan klik je op bestelling afdrukken. Er opent zich een PDF die je ook kunt printen.
  6. In het veld achter opmerkingen apotheek kan nog een opmerking worden geplaatst bijv. wanneer een artikel pas volgende week geleverd kan worden.
  7. Wanneer je op geselecteerde regels verwerken klikt wordt er uitgegaan van de afgesproken termijn.
E
Ellis is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.