Hoe werkt OZO om gegevens te delen met de huisartsenpost?

OZO heeft een koppeling met CGM Callmanager. Cliënten kunnen worden ingeschreven en informatie kan worden ingevoerd. Op deze manier zijn relevante gegevens vanuit de huisartspraktijk altijd bekent bij de huisartsenpost, wanneer zij gebeld worden in de avond/nacht/weekend uren. 

 

Wellicht is deze mogelijkheid voor jou bekend als Artsportaal. 

 

Hoe voeg je een cliënt toe in OZO/CGM callmanager?

  1. Klik op de knop cliënten
  2. Klik onderaan de lijst op voeg toe
  3. Voer het BSN nummer in
  4. Wanneer de cliënt al een account in CGM Callmanager heeft, worden de persoonsgegevens automatisch overgenomen in OZO
  5. Controleer de gegevens en klik op volgende
  6. Nu kom je in het cliëntprofiel, selecteer de module (in ieder geval ‘algemeen’) en klik op bewaar
  7. Vanuit het cliëntprofiel kun je naar het Artsportaal/Callmanager door op de rode potloodje voor behandelwensen of ACP formulier
  8. Nu wordt er verbinding gemaakt met het Artsportaal/Callmanager
  9. Wanneer er al een overdrachtsformulier of opmerking is aangemaakt zie je deze hier terug

 

Wil je zelf een nieuwe opmerking aanmaken?

  1. Klik bij opmerkingen of op de knop nieuw
  2. Voer een geldigheidsdatum in 
  3. Selecteer wanneer nodig urgent, wanneer het een urgente opmerking is
  4. En voer de opmerking in
  5. Klik op bewaar
  6. De opmerking zie je binnen OZO en in CGM Callmanager

 

Wil je zelf een nieuw overdrachtsformulier aanmaken?

  1. Klik onder overdrachtsformulier op de knop nieuw
  2. Selecteer het formulier dat je wilt invullen en klik op volgende
  3. Voer een geldigheidsdatum in 
  4. Selecteer wanneer nodig urgent, wanneer het een urgente opmerking is
  5. En voer de opmerking in
  6. Klik op bewaar
  7. De opmerking zie je binnen OZO en in CGM Callmanager

 

In deze instructievideo leggen wij uit hoe het Artportaal binnen OZOverbindzorg werkt:


P
Pascal is the author of this solution article.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.