Notificatiemails

Nieuw bericht of actie in OZO

Wanneer er een nieuw bericht of nieuwe actie klaar staat in OZO, dan ontvang je hiervan een notificatiemail (mits je dit hebt ingesteld in je profiel). 

Zolang je actielijst leeg is, krijg je voor elke nieuwe actie een notificatiemail. Het kan dus zijn dat je meerdere notificatiemails per dag ontvangt. 


Uitzondering

Wanneer er openstaande acties op jouw actielijst staan en je hiervan een herinnerings ontvangen hebt, zullen er geen notificatiemails verzonden worden bij nieuwe berichten of nieuwe acties. 



Herinneringsnotificatie

Herinneringsmails worden om 2 redenen verzonden. 

  1. Wanneer er openstaande acties op je actielijst staan, ontvang je 2x per week een herinneringsmail. Elke dinsdag en vrijdagnacht wordt deze verzonden, wanneer er een actie op je actielijst staat die meer dan 3 dagen oud is.
  2. Wanneer er een datum bereikt is voor een bepaalde actie, ontvang je ook een herinneringsmail. Hierbij gaat het bijvoorbeeld om het invoeren van een dagcurve, een afspraak die gepland staat of een ondersteuningsplan wat geëvalueerd moet worden.



Wil je geen notificaties meer ontvangen? Dan kun je dit aanpassen in je profiel. 

Zie hiervoor https://ozoverbindzorg.freshdesk.com/a/solutions/articles/62000218265

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.