Logo
Inloggen
  1. OZOverbindzorg
  2. Startpagina oplossing
  3. Mijn account

Account activeren

  • Hoe kan ik een profielfoto toevoegen of wijzigen?
  • Hoe activeer ik mijn OZOverbindzorg account?
  • Moet ik elke keer als in inlog een code invoeren?
  • Ik maak als professional gebruik van meerdere accounts. Kan ik mijn 06-nummer vaker gebruiken?
  • Ik heb geen 06-nummer. Wat nu?
  • Ik maak gebruik van een internationaal nummer. Kan ik hiermee inloggen?
  • Kan ik ervoor kiezen zonder twee-staps-beveiligingscode in te loggen?
  • Ik heb geen uitnodiging ontvangen, maar ontvang wel meldingen. Hoe kan ik inloggen?
  • Wat als de client/jeugdige niet zelf kan deelnemen aan OZOverbindzorg?
  • Wat als de client geen mantelzorger heeft?
  • « Vorige
  • 1
  • 2
  • Volgende »
Helpdesksoftware van Freshdesk Support Desk

Theme by Breezy Themes