Logo
Inloggen
  1. OZOverbindzorg
  2. Startpagina oplossing
  3. Mijn account

Profielinstellingen

  • Hoe kan ik aangeven dat ik afwezig of op vakantie ben?
  • Wat is de opvraaghistorie?
  • Kan ik iets verwijderen uit de opvraaghistorie?
  • Hoe voeg ik meer dan een telefoonnummer bij aan een deelnemer?
  • Hoe kan ik een vervanger instellen?
  • Hoe voer ik mijn BIG nummer in in mijn professional profiel?
  • Hoe kan ik wijzigingen aanbrengen in mijn profiel?
  • Waarom krijg ik een e-mail met in de aanhef de naam van mijn collega?
  • Ik wil geen e-mail berichten meer van OZOverbindzorg ontvangen, waar kan ik dit uitzetten?
  • Ik wil geen gebruik meer maken van OZOverbindzorg, waar kan ik me afmelden?
  • « Vorige
  • 1
  • 2
  • Volgende »
Helpdesksoftware van Freshdesk Support Desk

Theme by Breezy Themes