Ik krijg geen twee-stapscode binnen, hoe kan dat?

SMS

Controleer eerst in je profiel op welke wijze ingesteld staat dat je de code ontvangt.

Klik op je naam, rechts bovenin beeld.

Klik op Profiel.

In het blok "twee-stapsbeveiliging" staat op welke wijze je de code zou moeten ontvangen.


Indien hier "sms" staat, kun je nog controleren of het nummer juist is ingevoerd. 

Klik op het potlood voor "twee-stapsbeveiliging" en vervolgens onder "sms" op "wijzig". Nu zie je het nummer volledig.


Klopt dit ook? Dan kan het ook zijn dat het postvak met berichten vol is. Verwijder oude berichten uit het postvak. Als je nog steeds geen berichten ontvangt kan het zijn dat er een storing is in het verzenden van de SMS/beveiligingscode. 

Neem dan contact op met de helpdesk (helpdesk@ozoverbindzorg.nl).  


Soms lukt het ook niet goed met het verzenden van een sms naar een buitenlands telefoonnummer. Neem in dat geval contact op met onze helpdesk, zodat zij kunnen instellen dat de code per mail wordt verzonden.

De helpdesk is bereikbaar via helpdesk@ozoverbindzorg.nl of via de chat tijdens openingstijden.



Mail

Controleer eerst in je profiel op welke wijze ingesteld staat dat je de code ontvangt.

Klik op je naam, rechts bovenin beeld.

Klik op Profiel.

In het blok "twee-stapsbeveiliging" staat op welke wijze je de code zou moeten ontvangen.


Controleer of het juiste mailadres is ingevoerd.

Check je spam of ongewenste mailbox.


Nog steeds geen code ontvangen? Neem dan contact op met onze helpdesk. De helpdesk is bereikbaar via helpdesk@ozoverbindzorg.nl of via de chat tijdens openingstijden.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.