Logo
Inloggen
  1. OZOverbindzorg
  2. Startpagina oplossing
  3. Mijn account

Hoe werkt OZO?

  • Acties en taken afhandelen
  • Hoe ga ik naar een client/jeugdige in OZOverbindzorg?
  • Hoe kan het dat ik niet alle knoppen in OZOverbindzorg zie?
  • Hoe kan ik deelnemen aan een netwerk van een cliënt/jeugdige?
  • Hoe kan ik inloggen bij OZOverbindzorg?
  • Hoe kan ik makkelijk en veilig OZO-gegevens delen/versturen?
  • Hoe pas ik mijn inlogcode aan in de APP?
  • Hoe weet ik wanneer ik moet inloggen?
  • Hoe werkt de startpagina van de cliënt?
  • Hoe werkt mijn startpagina als professional?
  • Ik ben geblokkeerd, wat nu?
  • Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar krijg geen mail om een nieuw wachtwoord aan te maken?
  • Ik kan niet inloggen
  • Ik krijg geen twee-stapscode binnen, hoe kan dat?
  • Kan iedereen in het netwerk van de cliënt alles zien?
  • Kan ik het telefoonnummer voor de twee-staps-beveiliging aanpassen?
  • Openstaande acties
  • OZOverbindzorg en Caren Zorgt/Puur voor Jou
  • Waar kan ik OZO voor gebruiken?
  • Waarom krijg ik twee keer in de week een herinneringsbericht/e-mail?
  • Wanneer stopt een sessie en waarom moet ik opnieuw inloggen?
  • Wat betekent het zwarte vlaggetje
  • Wat kan ik doen als de inlogpagina van OZOverbindzorg niet wil openen/starten?
  • Wat zijn de afspraken voor het gebruiken van OZOverbindzorg?
Helpdesksoftware door Freshdesk

Theme by Breezy Themes