Ik ben geblokkeerd, wat nu?

Geblokkeerd?
Wanneer je meerdere keren een onjuist wachtwoord invoert, dan wordt jouw account uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd. Je ontvangt dan een e-mail met als onderwerp "Account geblokkeerd in OZOverbindzorg". Door op de button in de mail te klikken kun je de blokkade opheffen.


Wachtwoord vergeten

Via het inlogscherm kun je een nieuw wachtwoord aanvragen als je deze niet meer weet. Dit doe je door te klikken op de knop ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een mail met een button om een nieuw wachtwoord aan te maken.


Gebruikersnaam gewijzigd?
Jouw gebruikersnaam voor OZO is meestal jouw mailadres. Mocht je deze hebben aangepast kun je contact opnemen met onze helpdesk (helpdesk@ozoverbindzorg.nl).

Geen mail ontvangen?
Kijk of deze is beland in de spamfolder of in de map ‘ongewenste mail’. 

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.