Teamlid toevoegen

Als beheerder of hoofdcontact van een team kun je medewerkers toevoegen aan een team in OZO.


Zo voeg je een medewerker als teamlid toe:

  1. Klik op jouw naam rechts bovenin beeld en vervolgens mijn profiel
  2. Klik op de organisatie waarvoor je werkt en ga naar het profiel
  3. Klik wanneer een medewerker aan een bepaalde team moet worden toegevoegd op het betreffende team
  4. Scroll helemaal naar onder en klik op voeg toe
  5. Doorloop de invulvelden om medewerker(s) toe te voegen.

    Vind hier meer informatie over het aanmaken van een account voor nieuwe medewerker


Melding: vergelijkbare personen gevonden

Wanneer je alle stappen doorlopen hebt kan het zijn dat je de melding: vergelijkbare personen gevonden ontvangt. Zie je dezelfde persoon die je wilt toevoegen aan het team er tussen staan, selecteer deze persoon. En klik op bewaar

 

Wanneer je wel een vergelijkbaar persoon ziet, maar deze persoon niet kunt selecteren neem dan contact op met onze helpdesk (088-6030800).

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.