Telefoonnummer reeds in gebruik

Wanneer je een telefoonnummer wil koppelen aan je account en je krijgt de melding dat het telefoonnummer reeds in gebruik is, kan dit 2 dingen betekenen:

  1. Je hebt meerdere accounts in OZO.
    Het is helaas niet mogelijk om 1 telefoonnummer voor meerdere accounts te gebruiken.
    Je hebt echter wel een 06-nummer nodig om een 2-stapscode te ontvangen.
    Mail in dat geval naar helpdesk@ozoverbindzorg.nl. Geef daarbij aan welke accounts je in OZO hebt (geef hiervoor de gebruikersnamen door).
    Geef vervolgens aan op welk account je het telefoonnummer in wil stellen als 2-staps-verificatie en bij welk account je de code per mail wil ontvangen.
  2. Je telefoonnummer is van iemand anders (oud collega) geweest.
    Mail in dat geval naar helpdesk@ozoverbindzorg.nl en geef aan om welk telefoonnummer het gaat en wat het juiste account is. 

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.