Cliënt of mantelzorger kan niet inloggen

Wanneer een cliënt of mantelzorger aangeeft dat zij niet kunnen inloggen, terwijl zij wel een account hebben, kun je het volgende doen:


1. Laat de cliënt zelf een nieuw wachtwoord aanvragen

  1. De cliënt/mantelzorger kunnen een nieuw wachtwoord aanmaken via ozoverbindzorg.nl/inloggen.
  2. Klik op de knop wachtwoord vergeten.
  3. Volg daarna de stappen die worden aangegeven.

Voor meer uitleg, kijk dan hier: Ik kan niet inloggen.


2. Verstuur als professional een nieuw wachtwoord naar de cliënt

  1. Ga naar het profiel van de cliënt.
  2. Klik op cliëntprofiel.
  3. Klik op nodig opnieuw uit.


3. Verstuur als professional een nieuw wachtwoord naar de mantelzorger (dit kan alleen als jij deze mantelzorger aangemaakt hebt).

  1. Ga naar het profiel van de cliënt.
  2. Klik op cliëntprofiel.
  3. Klik op de naam van de mantelzorger (je gaat nu naar het profiel van diegene).
  4. Klik op nodig opnieuw uit.


4. Cliënt wil toch zelf kunnen inloggen

  1. Ga naar het profiel van de cliënt.
  2. Klik op het potloodje voor toegang tot het systeem
  3. Vul het e-mailadres in, automatisch wordt de gebruikersnaam ook het mailadres.
  4. Klik op bewaar, er is nu een activatiemail naar de cliënt verzonden.



Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Sorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.