Wanneer een cliënt of mantelzorger aangeeft dat zij niet kunnen inloggen, terwijl zij wel een account hebben, kun je het volgende doen:
1. Laat de cliënt zelf een nieuw wachtwoord aanvragen
- De cliënt/mantelzorger kunnen een nieuw wachtwoord aanmaken via ozoverbindzorg.nl/inloggen.
- Klik op de knop wachtwoord vergeten.
- Volg daarna de stappen die worden aangegeven.
Voor meer uitleg, kijk dan hier: Ik kan niet inloggen.
2. Verstuur als professional een nieuw wachtwoord naar de cliënt
- Ga naar het profiel van de cliënt.
- Klik op cliëntprofiel.
- Klik op nodig opnieuw uit.
3. Verstuur als professional een nieuw wachtwoord naar de mantelzorger (dit kan alleen als jij deze mantelzorger aangemaakt hebt).
- Ga naar het profiel van de cliënt.
- Klik op cliëntprofiel.
- Klik op de naam van de mantelzorger (je gaat nu naar het profiel van diegene).
- Klik op nodig opnieuw uit.
4. Cliënt wil toch zelf kunnen inloggen
- Ga naar het profiel van de cliënt.
- Klik op het potloodje voor toegang tot het systeem
- Vul het e-mailadres in, automatisch wordt de gebruikersnaam ook het mailadres.
- Klik op bewaar, er is nu een activatiemail naar de cliënt verzonden.