Cliënt of mantelzorger kan niet inloggen

Wanneer een cliënt of mantelzorger aangeeft dat zij niet kunnen inloggen, terwijl zij wel een account hebben, kun je het volgende doen:


Optie 1: laat de cliënt zelf een nieuw wachtwoord aanvragen

- Laat de cliënt/mantelzorger naar de inlogpagina gaan (https://ozo.zorgverband.nl).

- Laat diegene klikken op de knop "wachtwoord vergeten".

- Volg daarna de stappen die worden aangegeven.

Klik hier voor meer info.


Optie 2: verstuur als professional een nieuw wachtwoord naar de cliënt

- Log in met je eigen account.

- Ga naar het profiel van de cliënt.

- Klik op "cliëntprofiel".

- Klik op "nodig opnieuw uit".


Optie 3: verstuur als professional een nieuw wachtwoord naar de mantelzorger (dit kan alleen als jij deze mantelzorger aangemaakt hebt).

- Log in met je eigen account.

- Ga naar het profiel van de cliënt.

- Klik op "cliëntprofiel".

- Klik op de naam van de mantelzorger (je gaat nu naar het profiel van diegene).

- Klik op "nodig opnieuw uit".



Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.