Logo
Inloggen
  1. OZOverbindzorg
  2. Startpagina oplossing
  3. Netwerk

Aanmaken / inschrijven

  • Wat is het verschil tussen koppel client en toevoegen?
  • Hoe voeg ik een client/jeugdige toe? (incl. stappenplan)
  • Een client/jeugdige heeft geen mailadres, mag de cliënt/jeugdige toegevoegd worden in OZOverbindzorg?
  • Kan niet koppelen omdat BSN al bekend is
  • Hoe voeg ik een persoonlijke relatie/mantelzorger toe?
  • Hoe voeg ik een professionele relatie of team toe?
  • Ik kan een organisatie of professional niet in het systeem vinden, wat nu?
  • Hoe voeg ik een mantelzorger/ouder toe aan het netwerk bij meerdere clienten/jeugdigen?
  • Niet alle organisaties zijn zichtbaar
  • Hoe kan ik een uitgeschreven client/jeugdige weer inschrijven?
  • Inschrijfformulieren
  • Wat betekent de rode T in het netwerk?
  • Een e-mailadres voor meerdere accounts
  • Cliënt of mantelzorger kan niet inloggen
  • Gebruikersnaam
  • Ik zie geen cliënten
  • Wie geeft toestemming wanneer ik aan het netwerk van een cliënt in OZO word toegevoegd?
  • BSN niet gevonden
  • Wat als een mantelzorger ook client wordt in OZO?
  • Deelnemer opnieuw uitnodigen
Helpdesksoftware door Freshdesk

Theme by Breezy Themes