Geen notificatie ontvangen

Heb jij geen notificatiemail ontvangen, dan kan dit een aantal oorzaken hebben.

  1. Er staan langere tijd acties nog open op jouw actielijst. In dat geval ontvang je 2x per week een herinneringse-mail. Zodra je actielijst leeg is, ontvang je weer notificatiemails bij nieuwe acties in OZO.
  2. Jouw mailadres staat niet goed ingevoerd in jouw account.
  3. Je staat niet persoonlijk gekoppeld aan het netwerk van een cliënt. Je bent dan als onderdeel van een team gekoppeld. In dat geval wordt de notificatie verstuurd naar het mailadres wat is ingevoerd in het teamaccount.
  4. Jouw mailadres is afgeschermd voor het ontvangen van mailberichten van buiten jouw organisatie. Neem in dat geval contact op met de ICT-afdeling van jouw eigen organisatie.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.