Wachtwoord aanmaken lukt niet

Er zijn 2 situaties waarin je een wachtwoord aan moet maken;

  1. Je hebt een uitnodiging ontvangen om deel te nemen aan OZO (klik hier voor meer informatie)
  2. Je hebt om een nieuw wachtwoord gevraagd, omdat je de oude vergeten/verloren bent.


In beide gevallen ontvang je een mail met een link om een wachtwoord aan te maken.

Helaas gaat het aanmaken van een wachtwoord via een link in de mail niet altijd goed, wanneer je dit op een iPhone of iPad doet. 

Je kan in dat geval het beste je wachtwoord aanmaken op een laptop/pc. Daarna kun je met je (nieuwe) wachtwoord wel gewoon inloggen op de iPhone of iPad. 


Een andere reden dat het aanmaken van een wachtwoord niet lukt, is dat de link in de mail verlopen is. Wanneer dit het geval is, kan degene die jou heeft uitgenodigd je een nieuwe mail toesturen, of onze helpdesk kan dit voor je doen.


Neem contact op met onze helpdesk via helpdesk@ozoverbindzorg.nl of via de chat (tijdens  onze openingstijden).

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.