Teamaccount, teammail en notificaties

Een teamaccount is een groepsaccount, waar alle teamleden met hun eigen account aan gekoppeld worden. Ieder teamlid logt dus in met diens eigen inloggegevens. Daarna kunnen alle teamleden de cliënten zien die aan het teamaccount gekoppeld zijn.


Teammail

Notificatiemails worden verzonden naar het mailadres wat aan het teamaccount is gekoppeld. 

Het hoofdcontact van het team kan deze als volgt instellen/aanpassen:

  1. Klik op je naam, rechts bovenin beeld.
  2. Klik op profiel.
  3. Klik op de naam van het team, in het blok teams.
  4. Klik op het potlood in het blok met adresgegevens.
  5. Vul het e-mailadres in, achter e-mail.
  6. Klik op bewaar


Hoofdcontact

Het is handig om 1 of 2 hoofdcontacten aan te wijzen binnen het teamaccount. Dit zijn medewerkers die collega's kunnen toevoegen en verwijderen uit het teamaccount. Lees hier hoe je dat doet.

Als bekend is welke personen hoofdcontact worden, geef dit dan door aan onze helpdesk. Zij kunnen dit instellen.


Alleen als teamlid koppelen

Voor professionals is het mogelijk om alleen als onderdeel van het team (teamlid) gekoppeld te worden aan cliënten. Wanneer er in jouw profiel in ingesteld dat je alleen als teamlid gekoppeld kunt worden, ben je niet vindbaar voor coördinatoren om jou individueel te koppelen aan een netwerk.


Als hoofdcontact kun je ervoor zorgen dat medewerkers ook individueel gekoppeld kunnen worden, dat doe je zo:

  1. Log in bij OZO en klik op je naam rechts bovenin beeld 
  2. Klik op mijn profiel
  3. Klik het betreffende team aan 
  4. Klik op de medewerker die niet zichtbaar is in het cliëntprofiel 
  5. Het vakje met alleen als teamlid koppelen is aangevinkt, deze vink je uit
  6. Klik op bewaar. 


Onze helpdesk kan je hierbij helpen. Neem contact op via helpdesk@ozoverbindzorg.nl of via de chat tijdens openingstijden.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Sorry dat we u niet kunnen helpen. Help ons om dit artikel te verbeteren met uw feedback.