Hoe kan het dat ik niet alle knoppen in OZOverbindzorg zie?

Het niet zien van de verwachte knoppen, kan een aantal oorzaken hebben.

  1. Worden teksten en/of knoppen niet goed weergegeven? Ga dan naar de instellingen van de browser en kies bij zoom(en) voor 100%.
  2. Staan alle benodigde modules aan? Dit kun je zien en aanpassen in het cliëntprofiel.
    Om een module toe te voegen, klik je op het potlood voor modules en vink je aan, welke je nodig hebt.
    Zie je geen potlood staan? Dan houdt dit in dat je niet de juiste rechten hebt.
    Neem in dat geval contact op met onze helpdesk: helpdesk@ozoverbindzorg.nl 
  3. Het kan zijn dat jij als professional individueel en als onderdeel van het team gekoppeld bent aan de cliënt, waarbij jij de cliënt kunt vinden via ofwel jouw persoonlijke cliënten ofwel via jouw teamcliënten. Deze filtering kun je maken op de startpagina, onder Mijn netwerk. Met het pijltje achter cliënten, kun je dan wisselen tussen jouw eigen cliënten en jouw teamcliënten.
  4. Ook kan het zijn dat je niet de juiste rechten (autorisatie) binnen OZO hebt, waardoor je bepaalde knoppen niet ziet. 
  5. Tot slot kan het zijn dat je nog geen toestemming hebt gekregen om deel te nemen aan het netwerk. Dit kun je zien aan de rode T voor jouw naam.


Kom je er alsnog niet uit, neem dan contact op met onze helpdesk; helpdesk@ozoverbindzorg.nl of via de chat tijdens openingstijden.

Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.