Ben je jouw gebruikersnaam vergeten?
Je gebruikersnaam is meestal jouw e-mailadres. Mocht je dit toch hebben aangepast en je gebruikersnaam vergeten zijn, neem dan contact op met de helpdesk ([email protected]).
Ben je jouw wachtwoord vergeten?
Het is voor ons niet mogelijk om een wachtwoord te achterhalen. Met jouw gebruikersnaam kun je via het inlogscherm (https://ozo.zorgverband.nl) een nieuw wachtwoord aanvragen door op de knop wachtwoord vergeten te klikken. Je ontvangt dan een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Let op: een wachtwoord moet altijd bestaan uit 12 tekens met een hoofdletter, kleine letter, cijfer en bijzondere teken.
Wachtwoord aanmaken lukt niet
Maak je gebruik van een Apple apparaat en wordt het wachtwoord niet geaccepteerd, kijk dan in dit artikel voor meer uitleg.
SSO-koppeling
Maakt jouw organisatie gebruik van een SSO-koppeling, dan zie je vaak een "tegel" binnen jouw online werkomgeving (bijvoorbeeld binnen ONS Nedap of op jouw intranetpagina).
In dat geval kun je niet inloggen via de inlogpagina van OZO, maar log je in via deze tegel.
Heb je hier problemen mee, dan kun je terecht bij de ICT-afdeling of functioneel beheer van jouw organisatie.
Geen mail ontvangen?
Het kan zijn dat deze mail in de ongewenste mail/spam terecht is gekomen. Wanneer je helemaal geen mail kunt vinden, neem dan contact op met de helpdesk ([email protected]).
Nog geen account?
Heb je nog geen account; klik dan hier hoe je deze aan kan vragen.