In OZO kun je beheerder zijn van jouw organisatie op het OZO platform. Een beheerder onderhoud de organisatie, medewerkers en eventueel teams en cliënten die in OZO staan.
Er zijn twee soorten beheerders, namelijk:
1. Functioneel beheerder
Als functioneel beheerder kun je professionals uit jouw organisatie en de teams toevoegen en verwijderen.
2. Organisatie beheerder
Als organisatie beheerder kun je net iets meer, naast het toevoegen en verwijderen van professionals, beheer je ook de teams en gekoppelde cliënten.
Wat is het verschil met een hoofcontact?
Voor ieder team binnen een organisatie wordt meestal een professional als hoofdcontact aangewezen. Je kunt dan, net als een beheerder, professionals aan het team toevoegen en verwijderen.
Let op: verwijderde professionals door een hoofdcontact zijn nog steeds gekoppeld aan het organisatieprofiel.
In de volgende artikelen vind je uitleg over welke mogelijkheden jij hebt als beheerder:
- Account voor nieuwe medewerker aanmaken
- Teamlid toevoegen
- Teamlid verwijderen
- Medewerker verwijderen
- Autorisatieprofiel aanpassen
- Vaardigheden medewerker aanpassen
- Medewerkerslijst
- Certificaat vervangen door beheerder
Privacy en veiligheid
Als functioneel- en organisatiebeheerder zie je alle cliënten die zijn gekoppeld aan je organisatie. Je ziet van hen alleen de naam en het adres. Mocht het nodig zijn kun je wel, met toestemming van de cliënt/vertegenwoordiger, gekoppeld worden aan het netwerk van een cliënt om meer gegevens en het netwerk te zien.
Wil je beheerder worden in OZO?
Bel dan met onze helpdesk (088-6030800) om af te stemmen welke beheerdersrol het best bij jou functie past.